Helyzetjelentés II.

2009.03.29. 14:28

Az elmúlt egy hét történéseivel kapcsolatban sajnos nem tudok semmi tradicionális sztorival szolgálni. Egész hetem a szakdolgozatomnak szenteltem és itthon ültem és írtam, írtam és a változatosság kedvéért írtam. Jelenleg 47.000 karakternél járok, a minimum pedig 80.000. A hurok egyre szorosabb lesz, ugyanis a beadási határidő április 31. A kimerítő egyébként nem is az írás, hanem az adat keresés. Egyébként, ha valaki nem tudná, a témám az Európai Unió energiapolitikája.

 

Egyedül szombaton engedélyeztem magamnak egy kis szabadnapot. Ekkor Ázsiába, Üsküdar kerületben mászkáltunk, fedeztük fel a környéket. Erről mellékeltem néhány fotót. A következő linken pedig egy velem készített riportot olvashatnak el az érdeklődők, amelyet az iskola újságnak adtam, a rólam szóló 2 oldalas rész a 12. oldaltól kezdődik.

 

 A Link a következő: http://www.avf.hu/xxi/pdf/xxi_szazad_2009_03.pdf    

 

 

 

 

"Támadt egy ötletem!"

 

 

 

Szerző: $Szeg$

3 komment

Címkék: újság

A bejegyzés trackback címe:

https://isztambul.blog.hu/api/trackback/id/tr951032997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fl 2009.04.02. 12:02:10

Csákány Tatár Kán!

Szerintem ne borotválkozz meg. Így úgy nézel ki mint gyomorzsák.
Székely mondás, lehet, hogy hasznos: az a férfi aki 20 éves korára nem szép 30 éves korára nem okos, 40 éves korára nem gazdag az nem is lesz soha.
A beszámolod nagyon cool, vagy sirály, lehet hogy megkívánom Isztambult és meglátogatlak
fl

$Szeg$ 2009.04.02. 16:37:11

@fl: Csáó! Hasznosabb lenne ha megmondanád, hogy a székelyek mint mondanak arra, aki már 20 évesen szép és okos, mint én. Másrészről szívesen látlak, csak előtte mond meg ki vagy, hogy tudjam milyen nevet írjak a reptéren a kistáblára.

$Szeg$ 2009.04.05. 20:50:13

@fl: Hallod, mivel nem válaszoltál, le kellett küldenem néhány korsó Efes-t, hogy beinduljon az agyműködésem. Szerintem gödöllői vagy, 30 év körüli és mindig elvertelek NHL-be, amit azóta se tudsz feldolgozni:) Gyere akármikor, szeretettel várlak. A létfenntartáshoz szükségesek (sör, szállás) le vannak zsírozva.De mielőtt jössz azért csörgess meg:05378630396. (Törökország hívószáma:90). Örülök, hogy olvasol és tartsd meg jó szokásod!;)
süti beállítások módosítása